Niezbyt lubiani goście

Każda telewizja ma swoją specyfikę. Są wyprofilowane, tworzone tak, by docelowi klienci byli jak najdokładniej scharakteryzowani, opisani i sklasyfikowani, aby można było dzięki temu jak najlepiej przygotować dla nich ofertę programową. To klucz do sukcesu w dłuższej perspektywie działania. Niemal w każdym przypadku telewizja prywatna różni się diametralnie od nadawcy publicznego. W telewizji będącej własnością prywatną takie rzeczy jak kultura i sztuka są niezmiernie rzadko spotykane. Nie są one tematami, które na większą skalę interesują społeczeństwo, a co za tym idzie, ich oglądalność jest niewysoka. A im jest mniejsza, tym przychody mniejsze, co nie jest na rękę ani właścicielom, ani akcjonariuszom.. Z tego powodu stawiają na rozrywki, takie jak film, teleturnieje, programy reporterskie o zabarwieniu sensacyjnym, muzyka itp. Te tematy przyciągają przed ekrany o wiele więcej ludzi niż jakikolwiek teatr. Są tu wyjątki, ale generalne reguły są okrutne i nieubłagane – ludzie preferują prostą rozrywkę nad audycje wymagające intelektualnego wysiłku. To jest regułą stała i istniejąca w telewizjach każdego kraju świata.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mapa strony