Promowanie swojego wizerunku

Aktualnie zdecydowana większość firm stara się ogrzewać w blasku gwiazd filmu i muzyki. Najbardziej rozpoznawalni aktorzy i piosenkarze świata to wielki kapitał wizerunkowy – są nie tylko ubóstwiani przez swoich wiernych fanów, ale także rozpoznawalni i nawet ci, którzy nie słuchają popu lub nie oglądają prostych sensacyjnych filmów bez wątpienia kojarzą po kilkanaście nazwisk z pierwszych stron gazet. Z tego względu dzisiaj praktycznie każda firma stara się coś zyskać na zatrudnieniu takich gwiazd kina i estrady do promowania własnych produktów. W reklamach telewizyjnych występowanie znanych aktorów czy sportowców to coś tak naturalnego, że film promocyjny bez udziału żadnej gwiazdy uznać można za coś wyjątkowo niespotykanego w dzisiejszych czasach. Dlatego wiele firm utknęło w niewoli stałego zwiększania wydatków na promocję i marketing. Trudno jest dzisiaj spotkać firmę, która byłaby w stanie zrezygnować z bardzo rozbudowanej kampanii zatrudniającej znane osobistości ekranu i estrady.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mapa strony